Maksutavat
Hyväksymme Suomalaisista verkkopankeista Nordean, Sammon, Osuuspankin ja Säästöpankin verkkomaksut sekä Luottokunnan luottokorttimaksut (visa/mastercard). Jos tuotteet on jo maksettu verkkopankissa tai luottokortilla, tuotteet tulevat kiirjeenä kotiin tai voi noutaa Postista.
Toimitustavat
Käytämme lähetysten toimittamiseen Suomen Postia ja Matkahuoltoa. Tuotteet lähetetään parin seuraavan arkipäivän aikana. Lähetyksen saavuttua noudettavaksi saat saapumisilmoituksen kotiosoitteeseesi. Tuotteet ovat tämän jälkeen välittömästi noudettavissa.
Tuotteet ja hinnat
Kaikkissa verkkokauppamme tuotteissa ilmoitetaan sisältävätkö hinnat arvonlisäveron, (esim. secondhand tuotteet alv0%). Mikäli tuote on selvästi väärin hinnoiteltu verkkokaupassamme ja jos voidaan olettaa asiakkaan ymmärtävän tuotteen olevan väärin hinnoiteltu, tuotetta ei toimiteta tilauksesta huolimatta asiakkaalle kyseiseen hintaan. Väärinhinnoittelun sattuessa, tuotteen ollessa loppu tai jos sitä ei ole enää saatavilla, ilmoittamme tuotteen tilanneelle asiakkaalle siitä välittömästi, tällöin asiakkaalle palautetaan rahat. Osa verkkokaupan tuotteista ei ole meidän omassa varastossa, vaan ovat tilaustuotteita ja näiden tuotteiden toimitusaika voi olla hieman pidempi, mutta siitä ilmoitamme aina asiakkaalle. Toimituskulut Postikulut alkaen 4.90. Postiennakolla emme toimita.
Myyntialue Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan tällä hetkellä ainoastaan Suomen alueelle. Toimitusaika Tilaukset pyritään toimittamaan postiin tilauspäivänä (ennen klo 14.00 tehdyt tilaukset) tai parin seuraavan arkipäivän aikana, kuitenkin aina 1-5 työpäivän aikana. Pyrimme poistamaan väliaikaisesti loppuneet tuotteet verkkokaupasta, mutta jos jokin tilaamasi tuote on loppu, ilmoitamme tästä välittömästi. Lähetämme halutessasi koko tilauksen heti puuttuvan tuotteen saatuamme. Tilaukset pyritään toimittamaan täydellisinä. Mikäli jokin tuote on pitempiaikaisesti loppu ja/tai emme pysty saamaan sitä kohtuuajan kuluessa lisää, niin tilaus voidaan perua tai toimittaa osissa.
Viallisen tuotteen palautus Kaikista palautuksista on aina sovittava kauppiaan kanssa etukäteen. Reklamointiaika tuotteen noudosta on 14 päivää. Tuotteet ja niiden toimivuus tarkistetaan ennen asiakkaalle lähetystä. Tuotteen ja pakkauksen tulee olla kuluttajansuojalain 6. luvun mukaisesti palautuskelpoinen. Lain tarkoituksena on antaa kuluttajalle oikeus tutustua tuotteeseen niin kuin se olisi mahdollista fyysisessä myymälässä. Asiakkaalla on oikeus tutustua pakkauksen sisältöön ja sovittaa tuotetta varoen. Tuotteen ja mahdollisen pakkauksen täytyy kuitenkin olla palautettaessa täysin naarmuton, vahingoittumaton ja uudenveroinen. Tuotepakkauksen avaaminen tulee tehdä kuten se on tarkoitettu, yleistä varovaisuutta noudattaen. Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla osoitteesta asiakaspalvelu@kellokauppa.fi, tai puhelimella numerosta 09-857 3820. Viallinen tuote korjataan tai vaihdetaan ainoastaan samaan uuteen nimikkeeseen. Kauppias ei korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja, ellei palautuksesta ole ensin sovittu kauppiaan kanssa. Kauppias ei lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia. Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset Valitettavasti posti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa. Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus postikonttoriisi. Ota myös yhteys kauppiaaseen, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta. Kaikkiin tilauksiin pätee kuluttajasuojalain mukainen seitsemän päivän palautusoikeus avaamattomille pakkauksille. Yhteystiedot
Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti: - Sähköpostilla osoitteesta asiakaspalvelu@kellokauppa.fi, - Puhelimella numerosta 09-857 3820 Kellokauppa.fi ei vastaa kolmannen osapuolen tai ylivoimaisesta esteestä aiheutuvista vahingoista ja viivytyksistä. Ylivoimaisena esteenä pidetään sellaista ennalta arvaamatonta seikkaa tai olosuhteiden muutosta, johon emme pysty vaikuttamaan tai ennakoimaan. Myyjällä on velvollisuus ilmoittaa Asiakkaalleen sitä kohdanneesta ylivoimaisesta esteestä heti kun se on mahdollista. http://www.kuluttajavirasto.fi
|